søndag den 7. oktober 2012

Syv unge Because I am a Girl bidragsydere: Kaitlin

Kaitlin – 17 år gammel.
Kaitlin har gjort det at støtte Because I am a Girl til en årlig begivenhed. Hun begyndte med en kalender i 2011 der rejste $680! I år besluttede hun sig for at holde et modeshow med hendes venner og rejste mere end $1,800 for piger i udviklingslande. Kaitlin har sagt: “For omkring to år siden eller deromkring, ville jeg gerne finde noget der ville holde mig beskæftiget og så så jeg en reklame for Because I am a Girl. Jeg gik ind på hjemmesiden og fandt ud af alle de gode ting som organisationen er i gang med og den indvirkning det kan have og at jeg kunne bruge min kreativitet ved at være en uafhænging fundraiser.”


Giver disse unge bidragsydere dig inspiration til at støtte Because I am a Girl?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar